Crochet

 

 

 

Crochet. Is that for me? I can’t knit (well, a bit…). But I just love the granny square bedspread! If I could crochet that…. I’m getting sentimental: in my childhood I had such a bedspread on my bed.

So I say to myself: practice, be patient and do not give up!

Haken. Is dat wel wat voor mij? Breien is mij nooit gelukt (nou ja, een lapje lukt nog wel, maar dan wel recht -averecht krijg ik niet voor elkaar). Maar ja, zo’n ‘granny square sprei’ ziet er echt geweldig uit, het zou toch mooi zijn als ik dat kon maken! Zal ook wel jeugdsentiment zijn: ooit lag er eentje op mijn bed.

Dus: toch maar veel oefenen, geduldig zijn en niet opgeven…

Geef een reactie

