My printers drawer

IMG_2477

Remember my printers drawer?  Well, it’s on my wall now! The only problem is that I don’t have very small things to put in! But… yesterday I came across a small deer and two plastic figurines. Half of the printers drawer is for my stuff, my two sons can fill  the other half with their Lego.

Herinner je mijn letterbak nog? Nou, hij hangt nu aan de muur! Het enige probleem is dat ik niet veel kleine spulletjes heb om in de smalle vakjes te doen! Maar…. gisteren kwam ik een klein hertje tegen en twee plastic figuurtjes. De helft van de letterbak is voor mijn spulletjes, de andere helft mogen mijn kinderen vullen met Lego.

IMG_2481 IMG_2482

On top of the printers drawer are small traffic signs I found in a secondhandshop. I think they were used at school.

Boven op de letterbak staan kleine verkeersborden die ik in een kringloopwinkel vond. Ik denk dat ze gebruikt werden op school.

3 comments

Geef een reactie

