I want new shoes

IMG_6184

I looooove shoes! As a kid I was always excited to get new shoes. They always slept next to my bed (well the first two days) so I could watch them before I fell asleep. Maybe it’s the purchase of something new because when I got a children’s scooter (a purple one!) for my birthday, my parents had to drag it upstairs because I wouldn’t go to sleep until my brand new scooter was on display in my bedroom! But back to shoes! At the moment I am wearing my Kickers. Black although I wanted purple ones but they were a bit expensive… Before my Kickers I wore Dr Martens and I am the proud owner of some shoes with plateau soles! I know they are not practical but so great to wear. Last night I was watching an episode of ‘Your home in their hands’ and I became jalous of the shoes presenter Celia Sawyer was wearing! Bit high for me though… I think I will trip immediately over the doorstep when I enter a house…

This morning I was browsing on the internet and saw some great shoes that I can’t afford. Well, I can afford them but I’m afraid that I will never wear them because I don’t want to ruin them!

Well, here are some mouth watering pictures from YRU , Irregular Choice and Miss L Fire.

Ik ben gek op schoenen! Als kind vond ik het al geweldig om nieuwe schoenen te krijgen. De eerste dagen sliepen ze dan ook naast mijn bed zodat ik naar ze kon kijken voordat ik in slaap viel. Maar misschien heeft het ook wel te maken met het krijgen van iets nieuws want ik heb eens een keer een paarse autoped voor mijn verjaardag gekregen en mijn ouders hebben m naar boven naar mijn slaapkamer moeten slepen omdat ik niet zonder mijn nieuwe step wilde gaan slapen! Maar terug naar de schoenen! Op dit moment draag ik zwarte Kickers. Ik wilde ze eigenlijk in het paars maar die waren een beetje te duur… Voordat ik mijn Kickers kocht, droeg ik Dr. Martens. En ik ben de trotse eigenaar van schoenen met plateau zolen! Nee, echt praktisch zijn ze niet maar geweldig om te dragen! Gisteravond keek ik naar een aflevering van  ‘Your home in their hands’ en werd jaloers op de schoenen die presentatrice Celia Sawyer droeg! Beetje hoog voor mij trouwens die schoenen…. Ik denk dat ik meteen met de deur in huis val…..

Vanochtend was ik wat aan het surfen op internet en stuitte op geweldige schoenen die ik mij niet kan veroorloven. Nou ja, ik kan ze wel kopen maar ik ben bang dat ik ze nooit zal dragen. Bang om ze vies te maken of te beschadigen!

Hieronder een paar foto´s van  YRU , Irregular Choice and Miss L Fire. Het water loopt je vast in de mond…..

Cherry Deer

My favourite! These are from Irregular Choice. I think you should put them on display -not wear them!
Mijn favoriet! Van Irregular Choice.  Niet dragen maar ergens mooi neerzetten in de huiskamer!

From YRU. Even available with ducks…
Van YRU. Ook verkrijgbaar met eendjes…

These shoes from Miss L-Fire are great for the winter!
Deze schoenen van Miss L-Fire zijn perfect voor de winter!

I know, this is a bag, not shoes! But I need a new bag (more than shoes). What do you think of this bag? From Miss L-Fire.
Neehee, dit zijn geen schoenen inderdaad! Maar ik moet een nieuwe tas (die heb ik eerder nodig dan schoenen). Wat vind jij van deze tas? Van Miss L-Fire.

Geef een reactie

