Ready for a sunny spring!

IMG_6750

I don’t think my poncho is something for the winter. Just because of the colours. But, who cares? I just finished my first major crochet project! Yes, my poncho is ready to wear! If you’re a regular visitor of my blog you know that I started my poncho-project in October. I’m quite surprised that it took me such a short time to crochet this poncho but it is such an easy pattern and the yarn was really easy to work with. I didn’t have enough yarn though, I bought some more blue balls of wool.

Ik denk niet dat mijn poncho geschikt is voor de winter. Alleen al vanwege de kleuren. Maar wat maakt het uit, ik heb zojuist mijn eerste grote haakproject afgerond! Yep, mijn poncho is klaar om te dragen! Als je regelmatig mijn blog bezoekt, weet je dat mijn poncho-project in oktober begon. Ik ben eigenlijk best verbaasd dat het mij in zo’n korte tijd gelukt is om de poncho te haken maar het is zo’n lekker makkelijk patroon en de wol was heerlijk om mee te werken. Ik had trouwens niet genoeg wol, ik heb er nog een paar blauwe bolletjes bij gekocht.

IMG_6736IMG_6737

I am quite pleased with the result. What do you think?

Ik ben erg blij met het resultaat. Wat vind jij?

IMG_6715

Now that I have finished this project, I want to start a new one of course! Any ideas?

Nu ik dit project heb afgerond, wil ik natuurlijk beginnen aan iets nieuws! Iemand een idee?

4 comments

    1. Dankje! Ja, ook in kindermaten te maken. Zie mijn eerdere blogbericht over mijn poncho (klik op in October in het blogbericht).

Geef een reactie

