I love Bremen

IMG_2265

About a year ago I bought lots of yarn in Bremen. I love this Sun City yarn from Schachenmayr because of its softness. I crocheted a poncho and when I finished that, I started on a blanket. But… I ran out of yarn! I did manage to buy (half price!) some yarn from a webshop but not all the colours were available. A week ago we visited Bremen again and of course I went to the shop where about a year ago, the yarn was sold for half price. And yes, there in Karstadt,  the small balls of yarn from Sachachenmayr were waiting for me! Half price and in three colours. The temptation was there to buy all the balls but I could resist it. I left Karstadt with seven balls of yarn…

Ongeveer een jaar geleden kocht ik heel veel wol in Bremen. Ik ben dol op het Sun City garen van Schachenmayr omdat het lekker zacht is. Ik heb er een poncho van gehaakt en toen die af was, ben ik aan een sprei begonnen. Maar, ik raakte door mijn wol heen! Ik heb toen nog wel wat garen (voor de helft van de prijs!) kunnen kopen bij een webshop maar niet alle kleuren waren nog te koop. Ongeveer een week geleden bezochten we Bremen weer en uiteraard ben ik weer naar de winkel geweest waar het garen, voor de helft van de prijs, te koop was. En ja hoor, daar in Karstadt, lagen de kleine bolletjes garen van Schachenmayr al op mij te wachten! Voor de helft van de prijs en in drie kleuren. Ik moest me inhouden om niet alles te kopen maar ik heb de Karstadt toch nog verlaten met zeven bolletjes….

I can now carry on crocheting, although I have a small problem…. To yarn the hexagons together I used white yarn from Xenos and I am running out of this yarn… I have send an email to the Dutch store to ask them if the white yarn is coming back in the stores..

Ik kan nu dus verder haken maar ik heb nog een klein probleempje… Om de zeshoeken aan elkaar te haken, gebruikte ik wit breigaren van de Xenos en ik ben nu bijna door mijn garen heen…. Ik heb een mailtje gestuurd naar de winkel en gevraagd of het garen weer terug komt in de winkel….

IMG_2199

 

 

2 comments

Geef een reactie

