Hi there! Hallo allemaal!

Yes, I have been away for a while. It was last october when I wrote something but now I am back! I was unsure about what to do with this blog. To quit or not to quit… But after some thinking I decided that I want to continue with my blog. I want to write something every week. I want to show you my vintage finds of the week. I come across so many great things from the (recent) past that I want to share it with the rest of the world….;) So, stay with me. And to those who are just passing by: I wrote my blog in English with a translation in Dutch (in italics) underneath. Still not sure if I want to continue writing in English because I can express myself much better in Dutch. What do you think?

Yep. Ik was een tijdje weg. Afgelopen oktober schreef ik voor het laatst wat op mijn blog maar nu ben ik weer terug! Ik wist niet zo goed wat ik met dit blog wilde. Stoppen of niet. Maar na wat nadenken heb ik besloten dat ik met mijn blog wil doorgaan. Ik wil elke week wat schrijven en dan mijn vintage vondsten van de week laten zien. Ik kom zoveel mooie dingen uit het (recente) verleden tegen dat ik dat met de rest van de wereld wil delen… ;). Dus blijf bij me. En voor degenen die net langskomen: ik schreef mijn blog in het Engels met de Nederlandse vertaling er (cursief) onder. Nu denk ik er over om alleen in het Nederlands te schrijven want in die taal kan ik mij het beste uitdrukken. Wat vind jij?

But…. what about this vintage find:

Maarre…. wat te denken van dit juweeltje uit het verleden:

20161125_142544 20161125_142555 20161125_142640

3 comments

  1. in het nederlands is het wel handig, maar misschien verlies je wel een aantal volgers omdat ze engels zijn… maar het kost wel minder tijd dan twee keer het zelfde te typen in twee talen… dus ik zou het lekker in het nederlands doen!
    ps. nieuwe volger er bij!

Geef een reactie

